Hobbychic

Just another WordPress.com site

Tatyana Kudryavtseva – upoznajte kraljicu!

Skromna, beskrajno draga, strpljiva i iznad svega talentirana ruskinja Tatyana ostavila me bez daha u Frankfurtu. Već duže vrijeme sanjam upoznati ovu divnu rusku umjetnicu koja se već 20-ak godina vrlo uspješno bavi tradicionalnom “tagil” tehnikom – autentičnom ruskom tehnikom oslikavanja u jednom potezu. Iako je u našem svijetu najsličnija klasičnom One Stroke Painitnigu, rusi su izuzetno ponosni na svoju dugogodišnju tradiciju tagil slikarstva i ne vole kada ih se miješa sa OSP-om. Kako god se ova čarolija zvala, potpuno začarano, kao u snu, dijelila sam stol sa ovom divnom ženom, ne dišući gledala svaki njen pokret…… Izuzetna mi je čast predstaviti vam ove fotografije koje slijede, T&T u akciji….bilo je to nezaboravnih 2 sata u njenom društvu!

 

2 1

Naše sam zajedničke slike namjerno obradila u sepia tehnici jer ne želim da color zasjeni prekrasne Tatyanine radove koje vam donosim u nastavku…..nikako ne propustite uguglati njeno ime i pregledati kompletnu kolekciju njenih remek djela kojih zaista ima u izobilju. Spasiba Tatyana 🙂

image image image  

Ok, skužili ste – vratili smo se iz Frankfurta 🙂 Detalji o novostima, idejama, genijalnim novim proizvodima koje premijerno predstavljamo u Hrvatskoj dolaze kroz nekoliko slijedećih dana, nemoguće je sve obraditi u jednom postu, no sigurna sam da ćete ovoga tjedna s nestrpljenjem očekivati sve nove ha? Ljubi vas vaša još uvijek sajmom očarana i začarana Teica!

Komentiraj