Hobbychic

Just another WordPress.com site

Moja božićna priča….

Jedna mama ovog Božića neće peći hrpu kolačića, s ljubavlju i veseljem ukrašavati svoj dom i nestrpljivo očekivati goste na ručku.  Napravit će svega 2 vrste nekih ukusnih malih keksića, okititi tek jelku, zamoliti goste da dođu tek za nekoliko dana…..imageJedna djevojčica ovog Božića neće ići na polnoćku, neće pjevati božićne pjesme u crkvi, veći dio blagdana provesti će šutke, ušuškana u topli krevet, boreći se sa svakim zalogajem.

Mama sam ja, djevojčica je naša Nika….

Nakon puno pretprljenih ružnih povika na hodnicima škole i ismijavanja njenih klempavih ušiju, odlučili smo da ćemo je odvesti na korektivni zahvat i pomoći joj da vrati samopouzdanje, mnoge mame sa sličnim problemom mogu naslutiti kako je teško utješiti djevojčicu na početku puberteta koja se suoči sa ovim problemom.imageJako sam ponosna na svoju hrabru kćer koja je odlično podnijela cijelu ovu priču koja je nažalost došla tik pred blagdane. Jučer je obavljena operacija i njen osmjeh i suze radosnice ispunile su mi srce neopisivom srećom. No, danas sam osjetila i drugu stranu medalje. Naravno, analgetici su popustili i bol pri svakom pomicanju mišića glave je velika. Zašto vam uopće pišem ovaj post večeras?

Voljela bih kada biste se sjetili ove priče sutra navečer kada budete otvarali svoje poklone: ukoliko u šarenom papiru s velikom mašnom i ne bude upravo onaj poklon kojeg ste priželjkivali, sjetite se kako mnogi ljudi u vašoj blizini neće imati snage veseliti se svojim poklonima. Mnogi na žalost neće dobiti nikakve poklone, a mnogi će i sa vama možda nezamislivim sitnicama biti upravo oduševljeni i presretni.

 

Prečesto zaboravljamo na one prave želje koje međusobno izmjenjujemo gotovo kurtoazno……. zdravlja i mira ……. Moja je božićna željica samo jedna ……

image Ljubim vas sve tisuću puta, budite mi ZDRAVI, veseli, siti i napojeni za predstojeće blagdane, ljubite se i volite, dobro zabavite, uživajte u svakom trenutku smijeha i veselja u krugu svoje obitelji i dragih prijatelja. Sretan i blagoslovljen Božić želi vam cijela moja mala obitelj u punom sastavu, pojačana našom dragom Lunom (pesek) kojeg smo dobili na babysitting preko praznika :))) Woof, woof!

Odgovori

