Hobbychic

Just another WordPress.com site

Doping!

Nona: bok kćeri, buš došla na kavicu?

Tea: sorry, jurim na radionicu!

2 dana poslije…

Nona: hej, stavim vodicu za kavu?

Tea: nemogu, pišem tutoriale na fejsu!

3 dana kasnije:

Nona: svratiš danas?

Tea: ccc, već kasnim na happy hourse a ne mogu ni sutra jer putujem!

7 dana kasnije:

Nona: kad Nika dođe doma iz škole nek svrati k meni imam nešto za tebe…

imagei molim te svaki dan popij svakako jednu…… razbolit ćeš se od tog svog ludog tempa!

 

I ja tebe volim! Hvala ti nona!

Nuspojave:

I tako krenula ja svaki dan piti ove vitamine, no sve mi se čini da se tu krije neki opaki doping🙂 Osjećam se odlično, radim 760 na sat, uopće ne osjećam umor ali niti glad….. jel to moguće? Baš me zanima što će biti za 2 tjedna kad završim s ovom dozom, hoću li naglo izgubiti elan? Kako se vi riješavate kroničnog umora? Znam, znam, cijedim i ja naranče, a muž mi svaki dan riba i ciklu i zelje…… važno je papati sviježe povrće posebice tijekom zime kada nam vitamini nedostaju. No, totalno sam opčinjena ovim tableticama, zar je zaista moguće da redovito nadomještanje vitamima i minerala koje one sadrže mogu tako brzo dignuti kompletan organizam…. I ne, ovo nije plaćeni oglas🙂 Ali definitivno pobija moju skepsu prema sličnim proizvodima. Vidjet ćemo kako ću reagirati na apstinenciju🙂

Odgovori

