Hobbychic

Just another WordPress.com site

Šmrc, kih i ispunjeno obećanje…

Službeno je: bolesna sam na kvadrat! Ludi tempo, krcata satnica, mnoštvo paralelnih projekata na kojima užurbano radim već neko izvjesno vrijeme ipak su uzeli svoj danak. No dobro, vjerovatno i činjenica da još uvijek hodam bosa u balerinkama na + 5 ujutro! Upoznajte mog novg najboljeg prijatelja, sve će vam biti jasno:

 

image

Ali ono što me totalno raznježilo u cijeloj ovoj boleštini je moj prekrasan muž koji  mi već 3 dana kuha po želji, nosi tebletice i čaj u krevet, odlučno odbija moja nastojanja da se primjerice primim pegle ili metle🙂 i strpljivo trpi moje komentare tipa: čaj je prevruć, limunada je prekisela, maramice su prehrapave….. i trči uokolo s osmjehom na licu!

Je li to prokletstvo ili blagoslov da se ova hunjava i glavobolna epizoda desila upravo u ona 3 dana kada sam slobodna (danas nema radionica jer je praznik)? Hm, neću gledati u magičnu kuglu i predviđati, radije se vraćam u krevet, jer glava puca ovako ili onako ali me tamo barem čeka još jedna runda čajeka, aspirina i moj voljeni koji me neumorno masira po sinusima cijelo poslijepodne. I u ovakvim (ne)uvjetima, la vita e bella, ako imate sreće i ako ste okruženi čistom, nerazrijeđenom, koncentriranom ljubavlju poput mene. Volim te ljube i hvala ti tisuću puta! Apćiha!

Apropos ispunjenog obećanja: ….”voljet ću te i paziti na tebe u sve dane našeg života……” Čak i u ove “šmrkljave”  dane🙂

Odgovori

