Hobbychic

Just another WordPress.com site

Lina u gipsu Nr.2!

Eto, netko nikada, netko jednom, a mi eto dva puta🙂 Sjećate li se ove slike koju sam objavila u ljeto 2009?

image

Tada se Linočka bezbrižno igrala u parkiću i ničim izazvana opala preko vlastite nogice i strgala podlakticu. Nije rekla niti riječ, malo je zajauknula i rekla da je sve ok. Tek nakon 4 sata kada je sve dobrano nateklo, otišli smo u bolnicu ali čisto radi vlastite savjesti jer dijete zaista nije pokazivalo nikakve znakove boli. Vratili smo se sa gipsom, kost je pukla kao od stakla. I taman kad smo pomislili da je takvim avanturama došao kraj, eto slične situacije prije par dana… Otišla se s NIkom igrati iza zgrade i eto Linči natrag za pola sata…. pala je i “malo” je buba i opet drago dijete mene tješi……”ali mama, ne brini, ne buba me baš jako……” A ja, poučena iskustvom od prije 2 godine, odmah s njom u auto i put Klaićeve. Naravno! I ovoga puta U SRIDU – no sada se radi o koščici u laktu.

I tješi mene moje dijete, vidi da sam sva luda od užasa a ona umjesto da plače i cendra, tapka me pu ruci i gladi….mamice, pa nije tako strašno. Sve me strah ljeta 2013 :))))) Ide to nama svakih 2 godine i to u ljetnim mjesecima.  Evo Linči na jučerašnjim i današnjim fotkama……. stoički je podnijela divan izlet u Samoborsko gorje gdje smo proveli fantastično poslijepodne u igri ….. čak ni gips nije smetao!!!!

 

IMG_0086

bez brige, nije vinčeko u čaši nego cola🙂 nazdravlja mamiminm čitateljima – hik!

IMG_0112

a danas smo ispred nonine zgrade našli malu micu macu……. 

Odgovori

