Hobbychic

Just another WordPress.com site

Nikina avantura s fotoaparatom!

Nisam ljubomorna na kreativne ljude, nisam ljubomorna na dugonoge i vitke žene….nisam ljubomorna na sve one koji znaju peči kolače /tu sam totalni luzer/….ali službeno sam ljubomorna na lakoću kojom se moja ljepotica igra fotoaparatom🙂 Šalim se, ima samo 11 godina a radi fantastične fotke. Meni to ne uspijeva nikako, morat ću je zamoliti da ode jedan dan s mamom u radionu i napokon okine “normalne” fotke nekih mojih radova! Bravo Nikša, jako sam ponosna na tebe, fotkice su ti odlične!

5 142 3 

Foto by Nika Recek – Bundek, lipanj 2011.

Odgovori

