Hobbychic

Just another WordPress.com site

Green day!

Ne, danas vam neću pisati o popularnom američkom bandu, već o nizu slučajnosti koje sam danas primjetila. Sinoć sam odlučila prokopati po svojoj kozmetičkoj torbici sa lakovima za nokte i odabrala ovaj ultra zelenkasti :)) baš mi je nekako pasao uz raspoloženje i doba godine…….

….i ušetam u svoju radionu u Kredenci i primim svoj omiljeni šarafciger (pardon, odvijač) i skužim da je i on nekako zelenkast….

….pa se okrenem oko sebe i ugledam svoje kistove u zelenoj posudi a iza njih visi moj “ručnik za prvu pomoć” koji je gle čuda također zelen (doduše, bio je nekada kada je bio čist, sada ima svega vraga po njemu)…

….a i ladice kredenca na kojem trenutno radim su….mentol zelene….

 

…popravljajući neke sitne nedostatke na ormariću koji sam netom završila, opet sam morala potegnuti za ZELENOM!….

Ja, sva liličasta i zaljubljena u pink, magentu, rozu….. odjednom sve oko sebe gledam zelenim očima, čak sam i prilikom posljednjeg makeover bloga uključila dosta zelene boje u layout. Nešto se kuha, a ja tome ne znam dati ime. Uglavnom, ovo je zeleni dan, najbolje da ga privedem kraju ispijanjem fine šalice vrućeg zelenog čaja. Pijete li i vi čajeve kada je vruće?

Odgovori

