Hobbychic

Just another WordPress.com site

Brzinski wall decor + p.s.!

Imate neku groznu, ofucanu, zmazanu, oguljenu, pocrnjelu…..uglavnom, bljak “silver wannabe” tacnu? Odlično! Premažite je u par slojeva premazom za školsku ploču i pretvorite u fantastičan shabby/vintage wall decor…uf kako ovo fancy zvuči, a zapravo se radi samo o starinskom ukrasu za zid🙂 Foto via Think Crafts Blog – Craft Ideas and Projects – CreateForLess

Update: Ako ste nestrpljivi pročitati “p.s” dio koji se nalazi na kraju posta….budite sigurni da apsolutno sve drage komentatorice ovog posta u ovo vrijeme dok čitate imaju barem jednu kričavu boju na sebi, ili neko otkačeno sjenilo na očima, ili im zvecka 02983 narukvica i/ili fashion bendz-a na ruci….a o šljokicama da ne pričam! Girl power! Uljepšale ste mi dan!

Ameri imaju i sprayeve za tu namjenu, a kod nas možete pronaći premaz za školsku ploču u obliku emulzije (NB H&A trgovina)

image

Dajte klincima da nešto nacrtaju kredom…..ili sami upišite današnji menu za ručak! mudro ha?

image

 

p.s. dakle, vozim se danas u tramvaju i držim se za štangu da ne opadnem. Skužim da neka teta bulji u moje nokte. A oni obojani tirkizno plavom bojom…mislim si ja možda se teta slučajno zablejala. Vozimo se dalje, kad uhvatim tetkin pogled na svom uhu s kojeg se njiše preslatki cupcake od fima kojeg mi je napravila Nikolina. I tu mi se već počela podizat obrva. Skužim ja gospoju kako lagano spušta pogled prema mojim nogicama na kojima su vrištale starke sa šljokicama….. i tada mi padne na pamet: mala pukla si! imaš mali podbradak koji otkriva da si prešla 35-u, vjenčani prsten otkriva da ne kasniš na državnu maturu, telefonski razgovor koji si upravo završila sa svojom kćeri (a koji je tetka prisluškivala) dodatno ide u prilog čuđenju starije gospođe. I pitam ja vas……. jeste li i vi upale u krizu srednjih 30-ih pa vraćate godine unatrag ili ste oduvijek gradom šetale  plave i zelene nokte i šašti-bljašti tenisice? Hvata me strah od svog odraza u nekom gradskom izlogu za 20 godina jer ja naime spadam u ovu  drugu kategoriju. Oduvijek, uvijek i zauvijek! Boje su zakon! A ni šljokice ne zaostaju🙂

Odgovori

