Hobbychic

Just another WordPress.com site

Biti kreativan, intenzivno blogati i odazivati se na riječ: “mama"!”

Često dobivam komplimente s raznih strana za svoje kreativne radove, makeovere i ideje, no još češće me ljudi pitaju kako stignem raditi toliko stvari a još k tome biti i mama i supruga? Iako se mnogima čini da danima visim u radioni a noćima na laptopu, stvari nisu onakve kakvima se čine….

PRAVILO BROJ 1

Nikada ne sjedaj za komp ako nemaš dovoljno vremena napraviti iz komada ono što si zamislio, samo ćeš se unervoziti, osjećati grižnju savjesti i na koncu vjerovatno ništa nećeš napraviti a pola sata je zauvijek bačeno u vjetar.

Imam tu sreću da moja Nika uvijek ima školu prije podne, tako da sam blagoslovljena jutarnjim turnusom, dok se vratim iz Kredence (tamo sam svaki radni dan od 8 do 13h) još  uvijek stignem doći prije nje i pomoći joj u pisanju zadaće. Jedna sam od sretnica koja ima muža vrsnog kuhara pa nam najčešće baš McDreamy priprema ručkove – još jedna velika ušteda vremena.

PRAVILO BROJ 2

Pokazuje li vaša snažnija polovica iole interes za baratanje kuhinjskim accessoarom, hvalite njegove kreacije na sva usta kako bi dobio poticaj i svakodnevno vas iznenadio nekim finim ručkom🙂 /šalu na stranu, i bez velike hvale, moj dragi odlično kuha/

Kada pokupim Linu iz vrtića često znamo otići do parkića gdje se ona igra sa svojim frendovima a ja uživam na klupici sa svojim rokovnikom gdje upisujem hrpu ideja, kreiram najave za buduće radionice, planiram neke aktivnosti…. a svako toliko mi doleti pusa🙂 odličan način kako provoditi vrijeme s klincem a usput i raditi nešto vezano za posao.

PRAVILO BROJ 3

Uvijek u torbi imajte notes, olovku i fotić – nikada ne znate kada će vam zatrebati, pronađete li u šetnji neki zgodan parkić, i vi i klinac slatkač u ruke i svak svom poslu🙂

Sigurno mislite kako ja baš svaki dan pišem svoje postove….. A, ne, otkrivam svoju tajnu: pišem ih eventualno 2 puta tjedno!!!!! Kako? Postoji odlična stvar ispod svakog novog posta kojeg napišete – zove se OPCIJE POSTA. Napravila sam vam i slikicu da vidite. Dakle, kada imam vremena napišem 3-4 posta od jednom, lijepo ih uredim i zakažem im datum kada želim da se automatski objave. Ovo je odličan način na koji možete uštedjeti hrpu vremena da biste se posvetili obitelji i drugim slatkim obavezama a vaš je blog ipak redovite apdejtan🙂 Cool fora ha? Ovaj sam post naime napisala još prije par dana, a Blogger će ga sam objaviti :)))

 

1

PRAVILO BROJ 4

Kad surfate internetom u potrazi za inspiracijom, unaprijed pripremite foldere na Desktopu u koje ćete pohraniti sve zgodno na što naletite, na taj ćete način puno manje vremena utrošiti tražiti neke fotke ili tekstove koje biste željeli prenijeti svojim čitateljima.

Gdje peglati i šivati ? U dječjoj sobi. Zašto ? Zato što je to najčešće posao koji traje neko izvjesno vrijeme u kojem ionako ne možete ništa drugo nego pričati….obje su vam ruke zauzete ali čavrljanje s klincima je uvijek dobrodošlo – ugodno s korisnim. Iliti ugodno s ugodnim jer ja naime obozavam peglati :)))

 

PRAVILO BROJ 5 (ILITI PRAVILO BROJ 0)

Obitelj je uvijek na prvom mjestu. Jer život je ono što se događa oko nas dok mi bezglavo trčimo za svojim poslom! Mislim da ćemo se svi pronaći u ovoj poslovici. Dobra organizacija je pola dobro obavljenog posla!

A moja velika sreća je i činjenica da su Nika i Lina sve veće pa ih sve češće mogu uključivati u svoje kreativne pothvate, još malo i one će vrlo aktivno sudjelovati u svim poslovima, sva sreca da ne proizvodim sitne mehanicke dijelove za strojeve već se igram bojama….. u prvom bi slučaju cure nadrapale, ovako će nadam se imati prekrasne i šarene uspomene iz djetinjstva.

 

A kako vi uspijevate svoje privatne i poslovne obaveze uskladiti u ovo ludo vrijeme?

 

Odgovori

