Hobbychic

Just another WordPress.com site

B’day nagradna igrica je gotova…..

Iako ima još gotovo sat i pol do ponoći, objavljujem da je nagradna igra završila i objavljujem dobitnice…… ali ne tako brzo🙂

Prije svega zahvaljujem na svim pusama koje ste mi spustili u inbox za rođendan, a pohvalila bih redom sve komentare jer ste bili i više nego kreativni.

Iako mi jako laska što mislite da se radi o mojoj knjizi ili cd-u, još nisam evoluirala u tom smjeru /ne zato što ne želim, već zato što ne stignem/ iako kad to već svi spominjete i na tom se polju marljivo radi🙂

Zapravo vas uopće ne zanima ovo o čemu pričam zar ne? Želite znati o kakvoj se nagradi radi? I tko je pogodio, odnosno bio najbliže?

 

Jedan dan u mojoj radioni, zajedno radimo komad namještaja od početka do kraja – kombinacija tehnika!

E sad, da li ste happy ili razočarane, na to ne mogu utjecati, nadam se samo da sam uspjela smisliti originalan poklon i da će dobitnice uživati!

 

A tko je pogodio?

 

1. Majto’s Hemisphere

2. CyberMama

3. Ivančica

 

Cure, čestitam, procedura je slijedeća: Javite mi se na e-mail da dogovorimo kada ćemo se naći i obaviti posao. Naravno, svaka dolazi posebno, ipak je ovo EXKLUZIVA :))))

Odgovori

