Hobbychic

Just another WordPress.com site

Mice, torbice, čipka i rukavice!

Sretna sam kada mi se i naslov i sadržaj posta poklope s trenutnim raspoloženjem koje je chic na kvadrat! Toliko sam vam prekrasnih stranih tutova predlagala u proteklo vrijeme na kojima možete vidjeti kako na totalno retro način iskoristiti stare štramplice, rukave veste i slično…… a danas sam napokon i ja PREMIJERNO napravila i svoja prva 2 para romantičnih rukavica na tu temu. A dodatni poticaj za izradu ovih slatkih “fingerless mittens” dobila sam nakon što mi je prije 10-ak dana stigao najslađi poklon na svijetu! Moja prva MICA TORBICA! O sreće i veselja! Jeste li ikada vidjeli nešto ovako medeno? I samo za mene, dodane su joj lila mašnice i perlice……uh, baš sam bila (čitaj: još uvijek jesam) oduševljena. Svakako navratite na Micin blog i pregledajte te prekrasne radove koji se prema vašoj želji mogu i doraditi ili možete naručiti “custom made” dizajn.

moja Mica torbica🙂

ove torbe zasigurno idu na moju “wish list” za Božić! Želim ih imati još nekoliko, neodoljive su!

Ovim se putem (znam da škica mamin blog kad dojuri iz škole🙂 zahvaljujem i mojem modelu za fotkanje rukavica – Niki – koja je strpljivo pozirala dok sam ja nastojala uhvatiti što bolji kut. Znam da nisu savršene i da ću ih još dosta morati napraviti dok ne uđem u štos, no prve su i jako mi se sviđaju. Tako su jednostavne za izradu da mi više ne pada na pamet baciti niti jednu jedinu majicu ili vesticu: rukavi su zakon!

Niki su malo “komotne”, a meni su taman! No, ona ne zna baratati sa fotićem pa smo morali napraviti kompromis🙂 P.s. crne su zaaaakon!

Odgovori

